شیلنگ

شیلنگ کارواش فشار قوی

شیلنگ کارواش فشار قوی

برای شستشوی ماشین، شما باید از شیلنگ کارواش فشار قوی استفاده کنید. ممکن است تعریف شما از کیفیت و تعریف ما از کیفیت متفاوت باشد، اما در نهایت اگر شیلنگ شما انعطاف پذیر نباشد، قطرش درست نباشد، در یک راستای صاف قرار نگیرد، یا به خوبی پرس نشده باشد، احتمالا این شیلنگ کارواش فشار قوی برای کسب و کار شما مناسب نیست.

فواید شستشوی ماشین با شیلنگ کارواش فشار قوی

آیا تا به حال ماشین خود را در خانه شسته اید و متوجه شده اید که تمیزی آن یکسان نیست؟ به این دلیل است که سرب و سایر آلاینده های مضر در آب از شیلنگ شما خارج می شوند. این آلاینده ها می توانند باعث شوند خودروی شما با آب و لکه های شیمیایی رنگ آمیزی شود که منجر به خوردگی رنگ روی وسیله نقلیه شما می شود. شیلنگ‌ها نه تنها زباله‌های مضر را روی نمای بیرونی خودرو می‌پاشند، بلکه فشار آب نیز قدرت کافی برای تمیز کردن آن مناطق صعب العبور را ندارد. به همین دلیل، شستشوهای با فشار بالا برای تمیز کردن ماشین عالی می باشد!

اسپری پرفشار یکی از ابزارهای انتخابی کارواش با جزئیات است. اسپری‌های پرفشار نه تنها معمولاً شامل آب تمیز و بازیافتی می‌شوند (مانند کارواش اتوماتیک)، بلکه به مناطقی که دسترسی به آن‌ها سخت است نیز وارد می‌شوند و در عرض سه دقیقه یا کمتر به شما شستشوی کامل را می‌دهند. توانایی اسپری پرفشار برای تامین حجم بالایی از آب تحت فشار و شامپو ماشین فوق‌العاده به از بین بردن کثیفی، زباله‌های گیر کرده و سایر آلاینده‌ها به سرعت و کارآمد کمک می‌کند.

مواردی که موقع خرید باید به آن توجه کنید


کارواش به شیلنگ هایی نیاز دارد که بتواند در برابر استفاده مکرر و طولانی مدت و همچنین وجود آب، صابون و مواد شیمیایی پاک کننده مقاومت کند. در اینجا چند دلیل وجود دارد که نشان می دهد شیلنگ کارواش فشار قوی سپهر هیدرولیک کاران یکی از بهترین های موجود در بازار است:

دوام: شیلنگ های کارواش باید به اندازه کافی بادوام باشند تا در برابر قرار گرفتن مداوم در معرض آب، شرایط فشار بالا و سایش احتمالی مقاومت کنند. آنها باید بتوانند در برابر پیچ خوردگی، ترک خوردن و آسیب ناشی از مواد شیمیایی که معمولاً در کارواش ها استفاده می شود، مقاومت کنند.


انعطاف‌پذیری: شیلنگ‌های کارواش باید انعطاف‌پذیر باشند تا امکان مانور آسان در اطراف وسیله نقلیه در حال شستشو وجود داشته باشد. این انعطاف پذیری به دسترسی به مناطق مختلف خودرو بدون ایجاد فشار یا ناراحتی برای اپراتور کمک می کند.


قابلیت های فشار بالا: شیلنگ های کارواش اغلب در معرض جریان آب با فشار بالا قرار می گیرند تا به طور موثر کثیفی و سایر آلاینده ها را از سطح خودرو پاک کنند. شیلنگ هایی که برای محل کارواش طراحی شده اند باید بتوانند این شرایط پرفشار را بدون نشتی یا ترکیدن تحمل کنند.


مقاومت شیمیایی: محل های کارواش اغلب از مواد شیمیایی و شوینده های مختلف برای کمک به فرآیند تمیز کردن استفاده می کنند. شیلنگ های مورد استفاده در محل کارواش باید در برابر این مواد شیمیایی مقاوم باشند تا از خراب شدن یا آسیب دیدن در طول زمان جلوگیری شود.

خرید شیلنگ کارواش فشار قوی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *